pondělí 8. května 2017

Prodloužený víkend

To je ideální příležitost vydat se na nějaký výlet.
Vyrazil jsem s našima už v pátek ráno.
První zastávka byl hrad Svojanov.
Tady mají rádi pejsky,
dovolí nám jít normálně s páníčkama na prohlídku interiérů.
Konečně na to někdo přišel,
že nejsme automat na očurávání rohů,
ale že to děláme promyšleně s nějakým pádným důvodem.

V sobotu jsme celý den byli ve skálách v Adršpachu.
Těch schodů!!! A naši chtěli chodit pořád nahoru a pak zase dolu.
Proooooč?
Večer jsem usnul jako dřevo, ani jsem si nestačil zazlobit...


No a v neděli, cestou domů, jsme si prohlédli
Josefov-pevnostní město.
Chodili jsme v podzemí a svítili si jenom svíčkou.
Ale já jsem se ani trošičku nebál. No vážně, fakt!



Všechny fotky ZDE a ZDE a ZDE

Váš Miky♥



Žádné komentáře:

Okomentovat